Verzenden & retourneren - Fraai Buiten

Verzending
Levering
Garantie
Retouren
Klachten
Herroeping

Kan ik mijn bestelling ook volgen?


Al onze pakketten zijn te volgen met een Track&Trace code die u ontvangt in per e-mail nadat de bestelling is verzonden. Kleinere pakketten worden met PostNL verzonden. Grotere pakketten zoals tuintafels, tuinstoelen, parasols worden met DHL verzonden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?


Wij verzenden alle bestellingen boven de €50 gratis binnen Nederland! Tot €50 betaald u een bedrag van €4,95 per pakket.

Verzenden jullie ook naar het buitenland? 


Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Alle bestellingen boven de €75 worden gratis verzonden naar België en Duitsland. Tot €75 betaald u een bedrag van €8.95 per pakket.

Hoe snel wordt er geleverd?*


Veel producten in onze webshop zijn voorradig in ons magazijn. In dat geval hanteren wij het volgende: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Volgende dag in huis! In een enkel geval kan het voorkomen dat een product niet voorradig is. Dan kan het voorkomen dat de levertijd oploopt. Mocht dit het geval zijn dan staat dit altijd vermeld op de productpagina.

Garantie


Op alle producten geldt een standaard wettelijke garantie. Daarnaast hanteren wij een fabrieksgarantie van 2 jaar. Al onze producten zijn uitvoerig getest, waarbij u mag verwachten dat de producten aan alle kwaliteitseisen voldoen. Wanneer een materiaal niet aan de eisen voldoet of er fabrikagefouten optreden, komt u in aanmerking voor onze garantieprocedure. Wanneer dit het geval is, kunt u met ons contact opnemen. Andere problemen zoals slijtage van de producten of buitengewoon gebruik vallen niet onder de garantieprocedure.

Retourneren


Wanneer er schade is opgelopen bij het transport of u toch van gedachten bent veranderd, dan kunt u ons de goederen kosteloos terugsturen. In dat geval kunt u met ons contact opnemen, zodat wij het product weer bij u thuis kunnen ophalen. 

Contact opnemen kan via onze klantenservice op telefoonnummer: +31(0)50 280 66 25 of via de mail: info@fraai-buiten.nl. Als reactie hierop zullen wij u een formulier toesturen die u dient in te vullen waarna wij de klacht in behandeling kunnen nemen.

Download hier het herroepingsformulier

Klachten


Heeft u een klacht? Neem contact op met onze klantenservice. U kunt reageren per mail of telefoon. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer uw klacht in behandeling is genomen krijgt u een bevesting per mail toegestuurd. U kunt verwachten dat wij de klacht binnen uiterlijk 14 dagen hebben afgewikkeld.


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

U kunt ook terecht bij de Europese Online Geschillenplatform (ODR). Voor meer informatie verwijzen wij graag naar:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Herroepingsrecht:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde,die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen,moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail)op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld,aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."