KlantenserviceAdvies
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Contact

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      Garantie

      1.1 Hoelang garantie heb ik op mijn product?

      De fabrieksgarantie op uw product wisselt per merk. Hieronder vindt u de garantietermijnen terug:

      • 4SO: 5 jaar 
      • Fermob: 2 jaar
      • HOUE: 2 jaar
      • Weltevree: 2 jaar
      • Cosi Fires: 2 jaar
      • Verano: 5 jaar

      1.2 Moet ik mijn product registreren voor garantie?

      Dit is niet bij elk merk noodzakelijk. Verano vraagt hier wel om. Voor onze overige merken is het tonen van het aankoopbewijs voldoende. 

      1.3 Wat moet ik doen bij een garantieclaim?

      U neemt met ons contact op. In verband van schade ontvangen wij graag foto's van de schade en uw aankoopbewijs. Wij nemen vervolgens contact op met de leverancier van het product en doen onze uiterste best om tot een oplossing te komen.

      Levering

      2.1 Wat is de levertijd?

      De levertijd van uw bestelling vindt u terug op de productpagina. Wij doen onze best om dit zo goed mogelijk bij te werken indien er iets wijzigt. Tevens vindt u de verwachte levertijd terug in uw orderbevestiging. Mocht u vragen hebben over de levertijd? Aarzel dan niet en neem contact met ons op hierover. 

      2.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

      Als we de bestelling op voorraad hebben hanteren wij een levertijd van 3 tot 5 werkdagen, omdat we vrijwel alles handmatig inpakken. Heeft u een product dat wij voor u bestellen dan kan dit oplopen. Indien wij uw bestelling versturen met PostNL ontvangt u van hen een track-and-trace-code via het bij ons bekende e-mailadres. Zo weet u wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Grotere bestellingen versturen wij met een transporteur. Van hen ontvangt u ook een track-and-trace-code via de e-mail.